Otrzymałem inny towar niż zamawiałem

Jeżeli produkt nie zgadza się z opisem, jest uszkodzony, lub zepsuł się to proszę go zareklamować,
uszkodzenia mechaniczne przez użytkowników nie podlegają gwarancji.
Reklamowany produkt proszę odesłać na adres:

F.H. Big-Tom
ul. Spokojna 14 C
33-100 Tarnów

Wtedy reklamacja będzie najszybciej zrealizowana. Proszę nie sugerować się adresem widniejącym na paragonie i na przesyłce.
Produkt podlegający reklamacji musi zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu.
Proszę pobrać i wypełnić formularz: Formularz Zwrotu/Reklamacji załączyć go do reklamacji wraz z dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Reklamacje bez załączonego dowodu zakupu i formularza reklamacyjnego nie będą rozpatrywane.

Prawidłowy produkt będzie wysłany bezpłatnie na podany adres.
W przypadku błędu wynikłego z naszej strony zwracamy koszty wysyłki reklamacji zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej (jak za list polecony w odpowiednim przedziale wagowym) Koszty wysyłki reklamacji zwracamy po otyrzymaniu reklamacji w terminie do 14 dni roboczych przelewem.

Przesyłka wciąż nie dotarła zaczynam się denerwować .

Jeżeli przesyłka została wysłana Pocztą Polską i nie została dostarczona w ciągu 2-3 dni prosimy o kontakt, nasz konsultant poda numer nadania przesyłki , można udać się na pocztę i dowiedzieć co dzieje się z przesyłką, jeśli na poczcie nic nie wiedzą po upływie 14 dni roboczych zgłaszamy reklamację na poczcie i wysyłamy towar ponownie lub zwracamy gotówkę.

Polecamy przesyłki kurierskie gdyż towar jest dostarczany na drugi dzień roboczy od momentu wysłania (nie dotyczy sobót niedziel i dni świątecznych) i nie ma problemu z odbiorem od kuriera.

Otrzymałem towar ale chcę z niego zrezygnować, czy mogę go zwrócić?

Klient ma prawo do zwrotu nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania, warunkiem zwrotu jest brak jakichkolwiek uszkodzeń towaru oraz brak śladów użytkowania, opakowanie produktu także nie może być uszkodzone, klient odsyła zwracany towar na swój koszt.

Zwroty produktów należy odsyłać na adres:
F.H. Bigtom
Spokojna 14 C
33-100 Tarnów

Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy (do pobrania tutaj), – należy wydrukować i dołączyć do paczki zwrotnej (jeżeli nie posiadają Państwo drukarki proszę go przepisać).

Brak możliwości odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
– o świadczenie usług, jeżeli F.H. BIG-TOM wykonało w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta;
– w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi F.H. BIG-TOM nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta;- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
– w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
– w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi F.H. BIG-TOM nie ma kontroli
– w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
– o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Zakupiony towar nie działa. Co mam zrobić?

Wszystkie produkty wystawione na sprzedaż w naszym sklepie posiadają gwarancję. Jeżeli zakupiony towar nie działa lub nie spełnia Państwa oczekiwań prosimy o kontakt . Na pewno Uda nam się pomóc. Jeżeli towar jest uszkodzony zostanie wymieniony na sprawny w ciągu 14 dni roboczych . Czas liczy się od momentu otrzymania przez nas przesyłki.
F.H. BIG-TOM odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
Do odsyłanego produktu należy dołączyć paragon/fakturę vat oraz uzupełniony formularz reklamacji, do pobrania tutaj(jeżeli nie posiadają Państwo drukarki proszę go przepisać).

Reklamacje należy odsyłać na adres:
F.H. BIG-TOM
ul. Spokojna 14 C
33-100 Tarnów

Jak zapakowana jest przesyłka? Czy jest dyskretna ?

Wszystkie przesyłki pakujemy w 100% dyskretnie . Przesyłki są pakowane bez żadnych oznaczeń na kopercie czy paczce widnieje tylko adres odbiorcy, jako nadawcę nie podajemy nazwy sklepu lecz nazwę firmy: Big-Tom, dlatego nikt nie ma prawa domyślić się jakie produkty są w paczce.

Jak szybko dostanę przesyłkę?

Towar wysyłamy w ciagu 24 godzin od otrzymania wpłaty lub w przypadku płatności przy odbiorze 24 godziny od złożenia zamówienia. W zależnosci jaką formę przesyłki Państwo wybiorą otrzymają Państwo przesyłkę w ciągu:

Poczta Polską wysyłka priorytetowa 2-3 dni.

Kurierem wysyłka jest realizowana w ciągu 24 godzin i jest na miejscu na drugi dzień od wysłania ( z wyjątkiem dni świątecznych, sobót i niedziel).

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Niestety nie posiadamy sklepu stacjonarnego . Wszystkie produkty mozna zakupić jedynie poprzez internet lub telefon, istnieje jednak możliwość osobistego odbioru towaru w naszym biurze w Tarnowie.

Adres odbioru osobistego:
Sklep GSM Telefony Komórkowe ul. Krakowska 8 33-100 Tarnów. Odbiór osobisty jest możliwy najwcześniej po upływie 24 godizn roboczych od momentu zamówienia, jeżeli zależy Ci na wcześniejszym odebraniu zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny.

Jak złożyć zamówienie

W naszym sklepie nie trzeba być zarejestrowanym żeby złożyć zamówienie, wystarczy dodać produkty do koszyka i przejść kolejno proces zamawiania podając swoje dane oraz sposoby płatności.

Zamówienia można składać również przez email: [email protected] oraz telefonicznie na nr +48 146263210 / +48 514210601

Czy muszę mieć konto żeby zamawiać w sklepie ?

Nie trzeba mieć założonego konta zeby móc złożyc zamówienie.